De Huismuis

fotofotofoto[l]hij is weer terug. en hoe! het beestje eet zich rond aan al het door de kinderen gekruimelde en geknoeide met zorg bereide voedsel. de huismuis eet nog net niet uit onze hand, maar laat zich eenvoudig fotograferen. op de foto doet hij zich tegoed aan een stukje cheddar-kaas. welke volkskrantblogger volgt met haar of zijn huismuis?
Ander ongedierte kan uiteraard ook. Het stikt dezer dagen van de muggen en spinnen dus echt lastig hoeft dat niet te zijn. Hoe groter hoe leuker.

Audioblog, deel 4, Onverwerkt Leven: aan de rand van het zwembad (klik op het icoontje).

This entry was posted in oud-vkblog-2006-08. Bookmark the permalink.

2 Responses to De Huismuis

  1. Jacopone says:

    Geweldig dat je hem kunt fotograferen. Het zijn leuke beesten. Ik heb een keer, lang geleden, ongeveer een maand met een been in het gips op een stoel gezeten. Als er dan verder niemand was, kwam er ook een muis te voorschijn die ik met kruimeltjes brood voerde. Op de duur was ze heel tam en schok zelfs niet als ik me bewoog. Ik had toen nog geen camera.

  2. sjaalman says:

    Leuk he! Zou het beestje soms ziek zijn? Het levert wel leuke foto’s op inderdaad!

Leave a Reply

