Sjaalman worstelt

fotoik worstel. niet met mezelf deze keer, maar met de digitale belastingformulieren. ik heb het een tijd voor me uit geschoven, maar het is nu tijd om de waarheid onder ogen te zien. een niet al te rooskleurige waarheid deze keer. ik moet in het verleden een fout hebben gemaakt met de voorlopige teruggaaf.
Ohja, let op: bijverdiensten en onkostenvergoedingen krijgen dit jaar extra aandacht van de dames en heren inspecteurs. U bent gewaarschuwd.

Ondertussen probeer ik van die plus een min te maken.

This entry was posted in oud-vkblog-2006-02. Bookmark the permalink.

2 Responses to Sjaalman worstelt

  1. Alice says:

    Heu, je zult bedoelen van die min een plus?
    Bwerk, belastingformulieren, ik moet er ook nog aan gaan beginnen. Niks niet leuk nie. Ik ben ook benieuwd…..

  2. sjaalman says:

    @ Alice, wat je terugkrijgt is natuurlijk een plus op je bankrekening, maar op het formulier staat het als een minnetje. Of begrijp ik het nu al niet meer?
    Oef, morgen maar weer verder.

Leave a Reply

