gemeenteraadsverkiezingen, tussen PvdA en POE

fotoen waarom zou ik als haarlemse amsterdamse buurter op de pvda moeten stemmen? 
Ik ontving deze week per mail een argument van kandidaat nummer 2 van die lijst. 
Omdat deze partij de digitale buurtkrant waar ik voor schreef weer in de lucht heeft geholpen. Da’s mooi. Dus de buit is al binnen. Ik mag weer stukjes schrijven.

Eigenlijk ontbreekt voor mij nu nog een goede reden om op deze partij te stemmen. Ik kijk dus verder. De andere grote partijen vallen wat mij betreft meteen af. Die zijn teveel met zichzelf bezig.

Lijst 13 dan maar. Een lokale partij genaamd POE: Partij van de Onderlinge Eenstemmigheid. 
Lijsttrekster (wat een idioot woord eigenlijk) woont bij mij om de hoek. Juriste en kunstenares. Heeft in het partijprogramma solidariteit hoog in het vaandel staan en trekt extra geld uit voor de begeleiding van mantelzorg. Daar zie je bij die andere partijen weinig tot niets over in het programma staan.

7 maart: dag van de lokale solidariteit.

This entry was posted in oud-vkblog-2006-02. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

