Zaterdagochtend

foto[l]mijn uitslaapdag. helaas is daar weinig van terecht gekomen. fill! gaf het display van de cv-ketel aan. en het bleef staan, het was koud beneden. met een tang en vele diepe zuchten is het me gelukt om de slang aan beide uiteinden aan het juiste ding te koppelen. kraan open, stop… good! net zoals mijn stemming.

Het is zaterdag en ik ben weer enkele dagen vader van alledrie.
Muziek: Joseph Haydn, trio in F majeur Hob. XV/6 (2e deel: Tempo di Menuetto)

This entry was posted in oud-vkblog-2006-01. Bookmark the permalink.

2 Responses to Zaterdagochtend

  1. JohandeWith says:

    Ha, het is u gelukt! Mooi om even te kunnen genieten van een passend wijsje.
    Wanneer het gaat over een verwarmingsketel bij te vullen, wel, daar heb ik ooit een nare ervaring mee gehad. In plaats van bij te vullen draaide ik het verkeerde kraantje open met alle gevolgen van dien. De kat, die vanaf een hoge kast zat toe te kijken, sprong vol angst en ik had een nieuwe douche…

  2. sjaalman says:

    Oeps, ja dat kraantje van de ketel zeker? Er staat inderdaad een behoorlijke druk op, als je beide uiteinden niet goed aandraait kan het behoorlijk uit de hand lopen, voor een kat geen pretje zo’n straal water!

Leave a Reply

