van politiek naar persoonlijk

fotofotofotohet persoonlijke is politiek. ik weet niet meer wie dat gezegd heeft, maar ik kan me er prima in vinden. bij de start van dit weblog heb ik het ingedeeld in de categorie politiek. graag kom ik daar nu op terug. een burgerjournalist schrijft vooral over zichzelf en verheft zich hiermee tot nieuws. of de schrijfsels nu poltitiek, actueel, cultureel of sportief van aard zijn, het blijft persoonlijk.
Is dit stemmingmakerij? ja!
Bij deze introduceer ik de nieuwe persoonlijke stemmingmeter. De uiterlijke verschijningsvormen van mijn emotionele gesteldheid. Aan te passen per blog. Om mee te beginnen de variaties (zie fotovolgorde): goed gestemd, ontstemd en stemmig.

This entry was posted in oud-vkblog-2006-01. Bookmark the permalink.

4 Responses to van politiek naar persoonlijk

  1. Voordaan says:

    mag er ook een weemoedig hoofd bij? De eerste en de derde stemming stemt vrolijk, de tweede heb je soms broodnodig om vooruit te komen in dit leven… oef.
    De uitspraak komt van Hedy d’Ancona!

  2. Sjaalman says:

    Dat is wel een goede ja, dat gemoed moet nog op de foto…de stemmingmeter hiernaast is uitgebreider, maar nog onvoldoende.

  3. Croisabel says:

    Dus, per logje ga je er een foto bijplaatsen van hoe je je erover voelt?
    Politiek is wel persoonlijk, hoor, vind ik. Het is niet anders dan de contacten die zo’n beetje iedereen heeft op werk, bij instanties, de buren, etc. Maar er komt olie bij kijken en geld enzo.

  4. Sjaalman says:

    @ Croisabel, ik ben het wel van plan. Nu nog proberen de juiste stemmingen op de foto vast te leggen (weemoedig, lankmoedig, droef gestemd)…
    Ik ga er vanavond aan zitten.

Leave a Reply

