kerst in Heumen

fotolieve mensen, lot- en soortgenoten,
Even geen stukjes aankomende dagen. We gaan er enkele dagen tussenuit – toevallig genoeg zijn dit de kerstdagen- en wel naar het idyllische Heumen, enkele kilometers voor of na, naast of voorbij Nijmegen. Ik ga me er voorbereiden op een betoog over het humanisme. Voor hen die dit lezen: fijne dagen.
Groet, Sjaalman

This entry was posted in oud-vkblog-2005-12. Bookmark the permalink.

2 Responses to kerst in Heumen

  1. Voordaan says:

    Dag Sjaalman,
    Bijzonder, je daar in die omgeving voor te bereiden op een betoog over het humanisme. Mooie streek vol bezinning. Stel je me op de hoogte als je het betoog gaat publiceren? Ben zeer geïnteresseerd. Goede dagen voor jou.

  2. Sjaalman says:

    Dag Voordaan,
    een inspirerende omgeving. Het betoog is verplaatst. In ieder geval naar papier. Mijn publiek heeft de tocht uit Nijmegen niet aangedurfd. Ik houd je op de hoogte.

Leave a Reply

