First warning

fotohet komt steeds vaker voor: ” er zijn aanwijzingen dat zowel het aantal als de ernst van bedreigingen toenemen. dit stellen onderzoekers van het willem pompe instituut. het gaat daarbij deels ook om nieuwe fenomenen zoals eenlingen die hun bedreigingen uiten per email. (nu.nl, 23-10) bovenkerk vindt dat er ‘behoorlijke’ procedures moeten komen, waarbij mensen zich veilig voelen om melding van een bedreiging te doen. volgens hem moet de bedreigde niet direct naar de politie stappen, maar moet de beroepsgroep eerst zelf beoordelen of een bedreiging serieus is (bron: nu.nl, 23-10).” ook ik heb er wel eens een gehad. het is iets wat ik uiteindelijk ben gaan koesteren, aangezien het meer een soort van islamtisch spammailtje was dan dat het concreet over mij ging. het heeft me gesterkt in mijn idee dat er iets goed mis is met de koran als bron van levenswijsheid. even kijken, waar is hij ook al weer…ohja, de first (!) warning van ali iskender. meer van zijn werk treft u op: mihr.com

This entry was posted in oud-vkblog-2005-10. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

