Dagboek van een zondaar 9-10

fotoDe dag begon troosteloos. Het broodje werd door de kinderen al snel onder tafel geschopt. De melk lag naast de stoel. Het gejengel was niet van de lucht en ik heb de kinderen al jengelend de deur uit geschopt. Vervolgens ruzie met manlief over de opvoeding. Ik kots ervan. Gelukkig nam Hij de kinderen mee naar weetikveelwaar dus ik had het rijk alleen. Eerst maar naar bed. Om 14:00 uur herstart van de dag. Na een flinke joint en een glas droge witte voelde ik me al weer boven Maja. Het zichzelf herhalende drama van de zondag. We zijn weer blij. Ik heb ze overigens vandaag niet meer teruggezien. Lekker rustig. Kus van Maja

This entry was posted in oud-vkblog-2005-10. Bookmark the permalink.

One Response to Dagboek van een zondaar 9-10

  1. Jos Goedmakers says:

    Troost je, over een kleine week begint er weer een ander weekend…Ik snap dus nooit waarom iedereen zo naar het weekend uitkijkt, althans bijna iedereen. Of zou ‘werk’ nóg erger zijn???

Leave a Reply

